torsdag 28 juni 2012

Ängelholm!

Sakta styr jag kosan mot Ängelholm
Jag trotsar kylan och har tagit på mig kortbyxor och sandaler, vilket var ett dumt beslut......... jag fryser!!!!!!!!


Infarten in till centrum präglas av att handla saker som man inte kan bära utan måste lasta direkt i bilen medan centrum präglas av att handla sånt som får plats i kassar eller så kan man fika och äta. Pengar pengar pengar........ det måste väl finns något annat????


Jag besökte turistbyrån, där jobbade två personer som verkade väldigt upptagna av "annat" 
Ängelholm är ju känt som lerkökens mecka, hittade en lerkök på turistbyrån för 250:- annars lyste de med sin frånvaro, jag hittade inga lerkur heller. Så vad gör jag då i Ängelholm? Jo letar efter ett par långbyxor och en toalett, eftersom jag är fruktansvärt kissnödig;) Byxorna köpte jag på HM och toaletten fick betyg 2 av 10. Hela centrum verkade genomgå en ombyggnad och liknade mer en byggarbetsplats än en mysig statskärna. 


Här är mina poäng från Ängelholm (1-10, där 10 är max)


Toaletter: 2
Vädret: 3
Turistbyrån: 2 ( där fanns många broschyrer och tre lergökar)
Mysfaktor: 2
Känsla av att vilja stanna: 2 


Totalpoäng: 11





Fina väldoftande rosor!

Kyrkan var fin, men runt om var det en enda stor byggarbetsplats!

Färdkost!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar