torsdag 3 januari 2013

Mål.......

När jag läste mental träning och gjorde olika tester så kom jag fram till att jag inte hade något riktigt mål. Så var det och så är det fanatiskt fortfarande. Jag liksom tröttnar långt innan jag kommit halvvägs. Jag kan vara riktigt avundsjuk på alla som är så målinriktade och fokuserad. Så här i nyårstider med nyårslöften så har frågan åter kommit upp i princip alla medier. Målet ska ju helt och hållit bestämmas av mig själv inifrån och ut , hela jag måste vilja och jag tror att det är här felet ligger. Hela jag har inte varit överens. Målet för 2013 är kanske att inte ha några mål utan känna efter vad JAG VERKLIGEN VILL, VAD HELA JAG VILL!!!!!

Jag ska fundera vidare........

2013 har börjat men det finns inget inbokat i kalendern.......
HÄRLIGT!!!!! 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar