måndag 1 november 2010

Lägre växel

I dag har det varit en fantastisk höstdag, lite disigt, helt vindstilla och naturen har bjudit på de mest fantastiska färger man kan tänka sig. På lunchen passade jag på att njuta lite extra, tog kameran körde till en plats där jag aldrig varit tidigare (fast det bara ligger några mil från mitt) Jag parkerade bilen och vandrade längs Holjeån. Jag är lite förkyld så jag tillåter mig att gå ner till en lite lägre växel. Jag har ingen feber men kroppen och knoppen känns lite seg. Det går helt enkelt inte att prestera på topp idag, så idag är jag lite extra snäll mot mig själv. Vilar, mediterar äter lite lättare och håller mig varm. Idag har jag inte kunnat köra på i femmans växel utan fick växla ner till treans!

Här kommer lunchens bilder












1 kommentar:

  1. Vist har det varit en underbara höstdag, hoppas det blir fler. För jag vill inte att det ska bli vinter. kramar din dotter

    SvaraRadera