söndag 31 oktober 2010

Det som går lätt är rätt!

Jag blir mer och mer övertygat om att vi födds till denna värld av en viss anledning. Vi föds som unika personer med unika förmågor, när vi gör det vi är ämnade för går livet lätt, allt känns självklart, vi är glada, lyckliga och mår bra. När vi däremot går emot så mår vi sämre, oro, ångest och en känsla av att vara på fel plats. I mitt liv har jag sökt och letat efter vad som är min uppgift, min unika förmåga. Om jag då tänker så här "det som går lätt är rätt" så är det inte så svårt.

I går fick jag möjlighet att följa med grannfamiljen till Norrköping och titta på Dansbandskampen "in live". Denna cirkusen är inte det jag är ämnad för men jag måste medge att det var fantastiskt att se alla dessa människor som verkligen älskade vad de gjorde. Musiker/artister som bara var sin musik, dansälskande personer som bara älskade att dansa. Fullt med positiv energi och glädje. Fast det tag hela dagen och natten var det en upplevelse som jag sent ska glömma!

Tack snälla grannar för att jag fick följa med!

Bilder från vårt stopp i Gränna, sedan tog batteriet i kameran slut!!! Typiskt!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar