tisdag 21 augusti 2012

Så det så!

I går vaknade jag tidigt och var hur pigg som helst. Vid halv fyra tiden kände jag mig tung i huvudet och tyckte jag det var bäst att gå och vila lite, somnade och vaknade vid sju, tog lite att äta och dricka för att sedan gå och lägga mig igen, sov oroligt och svettades mycket, vaknade sedan med världens huvudvärk strax innan klockan ringde. Mitt sovrum var så varmt att det inte hjälpte med tvärdrag. Nu är klockan snart 12 och huvudvärken börja ge med sig. Försöker få i mig vätska eftersom min teori är att jag haft/har vätskebrist. Kroppen var inte riktigt beredd på denna intensiva värme. 
Innan jag somnade där i går eftermiddag hade jag satt en deg på jäsning, så nu är den väljäst!
Pratade med dottern som sa att så gjorde kocken på hennes jobb, ställde degen i kylskåpet dagen innan för att sedan baka brödet och få färskt bröd till frukost. Jag kanske gjorde rätt utan att veta om det????!!!

Jag tror att jag ska ta och knäcka julnötterna som ligger och skräpar i skåpet, där ligger föresten en hel del annat också, typiskt att man ska gå hemma och få tid att titta på allt som inte blivit gjort!!!! Nu är jag negativ, jo jag vet men jag tänker fortsätta med det en stund till i alla fall...... så det så!!!!!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar