söndag 2 januari 2011

Bokslut

2010 är slut!!!!
 vad hände under året?
 Vad var bra och vad var jobbigt?
Vad har hänt och vad har utvecklat mig för att ta emot 2011!
 Många frågor snurrar i huvudet, blandade känslor, både vemod och nyfikenhet!

Under 2010 blev jag mormor, märklig, häftigt och helt underbart.

Ellie 3 dagar gammal


Ellie 9 månader


Var är lampan? Dääääää

På jobbet började året med att vi fick veta att Hammarsbo skulle läggas ner, vi kämpade med allt vi hade för att det inte skulle bli så men den 1/7 var det dags...... så onödigt och så sorgligt! Mina bästa kollegor och vänner spreds för vinden och jag saknar de varje dag!
Jag tog tjänstledigt och provade att köra eget, tufft med spännande

edenryd.nu
http://www.edenryd.nu.dinstudio.se/
Hoppas det ofta är fullt:)


Ida gav ut boken "det är bara lur"



Dags för boksläpp!
Ida och Kalle köpte lägenhet i Göteborg

Ida och Ellie



Jag kom till insikt om att jag måste hitta eller jobba vidare på det som är viktigt för mig i livet, inte vad andra tycker eller vad jag tror förväntas av mig.

Vägen

2011 kan börja, jag är redo..........

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar