onsdag 12 januari 2011

Köpstopp

Jag har allt jag behöver och lite till. När jag gjorde vid rummen till B&B rensade jag ordentligt och kom på att vad lite man behöver egentligen!!! I varje rum hade jag tre högar, en för slänga, en för spara och en för sälja eller skänka. Nu är dessa rummen klara och det är så skönt och lugnt i rummen när det är enkelt och avskalat. I slutet av månaden flyttar Ida och hon kommer då att hämta en hel del möbler som hon samlat på sig under åren, och då ska jag verkligen se vad jag verkligen behöver. Det är den ena delen, sen gäller det ju att inte handla nytt, så därför har jag och Emma bestämt att vi har köpförbud fram till 1 mars, den som fuskar och frestas att handla får böta 1000:- Köpförbudet gäller så klart inte mat utan allt det där onödiga. Emma har gjort upp och skrivit ner strikta regler. I gång i veckan är det tillåtigt att äta ute, handla en flaska vin, eller godis men bara en gång! Jag tänkte oxå att jag ska äta ur frysen istället för att handla nytt. Rean gör då inga vinster på oss;)!!!

Det blir inga nya stövlar!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar