tisdag 3 maj 2011

Hjälp från ovan!

Sista dagarna har varit ganska pressade, nytt jobb inom tre olika och för mig nya arbetsområden, det ställer stora krav på hjärnan och att gå på högvarv. Idag har möten med olika konstalationer avlöst varandra och jag har inte kunnat "mitt" fullt ut, inte till 100%, inte till 50%, typ 10%! Fem minuter innan ett av möten bara fattade jag hur datasymstemet fungerade( det jag var kallad till mötet för att redovisa) det bara kom till mig, snacka om att få hjälp från ovan:) Tack snälla för hjälpen!

Stresstips:
Jag pendlar ca 2 timmar varje dag till jobbet, då passar jag på att reflektera och stressa av. Jag kör tex inte om (bara när det när väldigt saktgående fordon), det är så avstressande att köra till sidan, vinkta glatt tillbaka på alla som tackar, släppa förbi alla som vill och bara varva ner....... ett tips från stresscoachen:)



Det finns mirakel!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar