onsdag 25 maj 2011

Längtar till helgen!

Jag har precis kommit hem från en dag på jobbet, en lång dag. Körde hemifrån kl 05.30 och var hemma 17.30, det blir många timmar och långa dagar. Därför längtar jag nog mer än vanligt efter en härligt ledig helg där inget är inplanerat. Jag vet att det är att leva i nuet som gäller, att ta vara på stunden, dagen o.s.v men i dag gör jag ett undantag och längtar till helgen. Trots långa dagar, hårt jobb, mycket negativ energi på jobbet så måste jag erkänna att jag trivs. Jag är förvånad själv. Han där uppe har en plan som jag inte riktigt var medveten om!

Nu sitter jag framför braskaminen, värmen sprider sig och det blir så där gott varmt både i kropp och själ.

Braskaminen och min gitarr är nog mina käraste ägodelar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar