fredag 27 maj 2011

Reikihealing

Jag håller på med min utbildning i Reikihealing, när jag började med Taktil massage så öppnandes en ny värld för mig. När jag åkte till utbildningens första dag så hade jag faktiskt ingen aning om vad det skulle innebära. Men nu sex år senare så kan jag se vilken enorm skillnad det haft på mig, istället för att öppna dörrar rent fysiskt så fick det mig att öppna dörrar inåt. Efter Taktil massage blev det Mental träning, Lars-Erik Unestål kom in i mitt liv sen har det ena gett det andra. Reikihealning kändes som ett naturligt steg, att öppna en ny dörr inåt.

Jag har fått lära mig Reikiprinciperna:
  • Bara för idag ska jag inte vara arg
  • Bara för i dag ska jag inte oroa mig
  • Bara för idag ska jag leva i tacksamhet
  • Bara för idag ska jag utföra mitt arbete hederligt
  • Bara för idag ska jag visa kärlek och respekt för varje levande varelse
Fina ord eller hur??
Som ger fina handlingar:)


Ett av mina favoritställen - Haväng!


Tack för Elsan!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar