torsdag 2 juni 2011

Torsdag, fredag eller söndag?

Torsdag men det känns som söndag, fast i morgon är det fredag. Snacka om ruckade rutiner. I dag har jag gått i pyjamasen halva dagen, städat, tvättat och diskat, lagat mat, sovit middag, masserat och nu en stund i soffan med datorn i knäet och tv:n på. I morgon är det sista arbetsdagen innan två veckors semester, kroppen är så inställd på ledighet att jag inte skulle orka en extra dag om jag så fick......... ja jag vet inte vad som skulle få mig att ladda om och jobba en extra dag. Denna semestern kommer att präglas av Emmas och Görans bröllop, huset kommer att vara fullt, alla hemma, drömmen för en hönsmamma som gillar kontroll;) Det där med kontroll är en svår balansgång, för vad kan man ha kontroll över???

Syrenerna blommar när de är redo....... är det kontroll?

Dagens mat


Massagedags

Potatis till middag.........

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar