tisdag 10 januari 2012

Min dag!

I går startade jag utbildningen "Mindfullness, meditation, stresshantering och personlig utveckling" Under dagen kom det till mig " pockar på min uppmärksamhet" Jaaaaaa, fy vad jag är trött på det! Det är alltid någon eller något som pockar på min uppmärksamhet och liksom förvillar mig i mina egna tankar. Jag upplever detta som väldigt stressande!!!! På jobbet och så hemma med hund och katter som hela tiden vill något och som jag känner mig involverad i! Ibland vill jag inte vara involverad utan vill bara vara, har tänkt att gå i kloster bara för att få tänka klart!..... Känner ni igen er?

I dag hade jag bokat tid med mig själv, åkte till Glimåkra och Naturhälsan, fick Megine massage, drack te, satt och glodde, drömde mig bort, försökte hitta nuet, fotograferade och samlade energi och inspiration.

Ur ett kund perspektiv( mitt perspektiv) var massagen mjuk och skön. Vill du  läsa mer så gå in på www.naturhalsan.se  Men för mig var nog stället det som var mest magiska, långt inne i djupa göingeskogen, snö, tystnad och sååååå fridfullt!

Här kändes inte alls konstigt att säga:
Namaste!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar