torsdag 19 januari 2012

Rensa ut!

Livet är fyllt av krav.......... därför är det skönt att ha kravlösa dagar och bara vara. I dag har jag ledig dag. Jag vaknade strax efter sju, gick upp fixade en kopp te, matande djuren och släppte in och ut. Sedan tog jag datorn, teet och kröp tillbaka ner under täcket. Efter lite surfande stängde jag av datorn, låg och lyssnade på alla ljud utanför, bilar, någon som hamrade, lite fågelsång............ sedan vakande jag några timmar senare. Så skönt!!!!! Fortfarande går jag klädd i myskläder och gör nog så resten av dagen.

Jag har bestämt mig att börja en detox på måndag, jag har städat ut julen, håller på att rensa bland kläderna så nu är det oxå kroppens tur. Jag har köpt ett detox paket hos skippersmart på nätet www.skippersmart.se så heja Ann, men tre veckor ska jag väl fixa???? Det är min kropp värd.



Rensa ut för att få plats med nytt!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar