fredag 30 mars 2012

30 mars är ingen vanlig dag........

I dag för två år sedan jobbade jag på Hammarsbo, jag hade varit på hembesök utanför Killeberg och var på väg hem, jag befann mig strax utanför Lönsboda när Emma ringde och sa att jag blivit mormor. Jag stannade längs vägrenen och försökte ta in det stora som hänt. Var gång jag passerar platsen kommer alla lyckokänslor över mig. 


För ett år sedan hade jag precis börjat min tjänst inom Närsjukvården, jobbade med vårdhygien och vårdplaneringar. Då firade Ellie sin 1 års dag i Edenryd. Nu i år firar hon sin dag i Malmö med sin lilla familj som nu även består av Frans........ och jag jobbar på psyk. Som ni märker är mina barnbarn och jobb viktiga ingredienser i mitt liv. Fast på tal om jobb så är jag hemma från jobbet i dag för hälsan är nämligen viktigare!!! 




Önskar Ellie och alla andra en finfin dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar