tisdag 27 mars 2012

Skönt att göra klart!

Det är en härlig känsla att göra klart! Jag är och har inte alltid varit så bra på just detta, däremot är jag jättebra på att dra igång projekt men orken och lusten brukar försvinna långt innan projektet är klart. Men idag avslutade jag den sista stresshanteringskursen, så nu är detta projektet i hamn. Jag är nöjd med min insats, hoppas oxå deltagarna fått något med sig! Det är alltid svårt att hålla i kurser när deltagarna inte själva valt att gå utan att någon annan bestämt att de ska gå. Då är man kanske inte riktigt mogen eller så kan man redan hantera sin stress. Oavsett så har denna dagen varit underbar, nästan sommarväder, underbar natur, fika och små prat mitt i naturen, kan det bli bättre? 











Nu tar jag ledigt från edenryd.nu under hela april och ska satsa helhjärtat på mitt nya jobb (sedan 1/2 2012). Just nu räcker det med ett heltids jobb! Sedan tänkte jag umgås med mina fina vänner, mina barn och barnbarn.................... livet är gott!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar