söndag 24 juni 2012

Det är märkligt vad hjärnan får kroppen till!
Hela helgen har jag vetat och varit inställd på att det är jobb som gäller och det har inte varit något som helst problem med det! Allt handlar ju om inställning!!?? 
Om det var inställning att jobba så har det också handlat om inställning att efter söndag så är det SEMESTER......... hade någon kommit i kväll och sagt: - Tyvärr Ingvarsson men du måste jobba en vecka till ..... jag tror inte jag kunnat motiverat kroppen och knoppen till det, oavsett!!! Jag tror t.o.m att jag blivit aggressiv..... ( och det blir jag sällan)


Nu behöver jag inte vara rädd för detta, för nu har jag SEMESTER! Jag har jobbat klart!!!!! Nu ska jag sova, vila, njuta, vila igen..... o.s.v! 


Jag ska helt enkelt bara vara!!!! 


Jag är..........



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar