tisdag 12 juni 2012

Balans........

Mitt liv är bara för mycket för en person!!!!! Herre min dag, det låter ju inte klokt men det är så det känns. Kroppen protesterar, vill ta det lugnt, vila och återhämta sig men knoppen vill mer, denna eviga strid. Jag har väl nämnt den en och annan gång här på bloggen?!


Men på torsdag händer något magiskt, jag ska få städhjälp!!!!!! Jag hoppas att det blir varje vecka framöver......  Jobb, hus, trädgård, djur, barn, barnbarn och mig själv, allt behöver tas hand om och jag gillar att ha ordning och reda runt mig men jag orkar inte hålla ordningen........ Hjälp, hur gör man????? Hur gör ni?


Just sådana tankar jag har tid att tänka eftersom jag inte precis är i farten, trött som ett helt ålderdomshem, ont i kroppen........ tänk om jag håller på att bränna ut mig? Stresscoach som jag är........ nej, så illa är det inte, jag tror att ett virus fastnat i kroppen, Ida ringde hon är också krasslig och fick gå hem från jobbet! 


Men det gäller att se om sitt hus och att ta hand om sig själv!!!!


Så nu gör jag det!


Tack för dagens insikter!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar