onsdag 13 juni 2012

Vänder tankarna!

Hemma från jobbet i dag också, sitter och tittar på allt som behöver göras, känner mig trött och otillräcklig, ser allt som behöver göras och orkar inte göra ett dugg!! Som ni hör så tycker jag att det är väldigt synd om mig, men så plötsligt kommer jag på vad jag sagt till så många andra, ändra fokus och tänk på allt du har istället, ja just så ska man ju tänka!!!!! Glömde det för en stund.Tänk på allt jag har att vara tacksam över........ och det är massor! Så nu ändrar jag fokus.......... Bredvid mig ligger Ines, hon verkar inte bry sig om att hon inte fått någon promenad på flera dagar, hon snarkar högt och verka njuta av lugnet. Jag ska också göra mitt bästa för att njuta av denna kväll! 


Soffläge för mig och Ines!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar