söndag 27 mars 2011

Familjehelg

En helg helt i min smak! Barnen och barnbarnet har varit hemma. På B&B har det varit fullt hela veckan, när Emma och Ellie kom i torsdags fick jag plocka fram luftmadrassen och fixa en liten hörna i Idas gamla rum bland kartonger och blivande Göteborgsmöbler och jag gjorde det helt frivilligt. En lite hörna är det enda som behövs. B&B gästerna åkte och  Emma, Ellie och Ida flyttade in på B&B. Lördagen bjöd på underbart vårväder, jag och Ida delande ut 300 inbjudningar till hennes boksläpp i påsk, sedan blev det Rose och must i vårsolen, lilla grillen kom fram och vi grillade korv, fast vi fick äta den inne för när solen försvann blev det kallt. Ida och Emmas syskon, pappa och sambo kom på kvällen, vi skattade oss igenom kvällen. Vilken fin familj jag har!!!

Bilder från helgen:
Elsan i Edenryd

En torped, eller?


Var är Ellie?


Härrrrr!

Har man ett förster så har man aldrig tråkigt


Ida Sofia

Rose eller Must?

Lunch!

Skönt att sova ute i fina vagnen;)

Nellan och Lilleman red förbi

Älskar Rose;)

Jag har fått en egen cykel:)

´Tulpaner från Sölvesborg

Snart dags för boksläpp

Björkefall, ett paradis för stora och små!


Leksugen!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar