lördag 2 april 2011

Full rulle-" kolugnt"

Förra helgen var familjen samlad, nu har alla återvänt till sina hem och B&B och huset har intagit vardagslunken. Det är kontraster från full rulle till "kolugnt", Selma och Belle har återtagit sin mark. Så är mitt liv och det är bra!

Mitt nya jobb kräver mycket av mig och en del uppdrag från gamla tider återstår att fullfölja. Så balansen har inte riktigt infunnit sig, huvudet snurrar av tankar, i kväll blir det vila och i morgon ska jag förska komma i kapp, göra upp en plan inför nästa vecka. Det känns alltid skönare att få tankarna överskådliga och görandet blir synligt och strukturerat. Nu till varandet........

Tänk att jag varit mormor i 1 år nu!


Lite presentöppning

Emma och Elsan packar


Bästa vännen:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar