fredag 8 april 2011

Borta bra men hemma bäst!

Nu är jag precis hemkommen från tre intensiva dagar med Psykiatriska riksföreningen. Som arrangör vill man att alla ska vara nöjda och glada, det är mycket som ska klaffa och det mesta har faktiskt gjort det. I natt sov jag på ValjeHerrgård, häftigt, gammal miljö....... och inget spöke i sikte:) jag vet inte om jag var lättad eller besviken. Hur som helst så var miljön underbar och jag sov som en prinsessa. Dagarna har varit fyllda av trevliga människor, duktiga föreläsare, god mat och roliga underhållare, allt har varit superbra, men ändå är det bäst att få komma hem, landa i soffan, hunden och katterna bredvid, datorn i knäet och tv:n på i bakgrunden.

Tack för fina dagar!
Tänk va bra jag har det:)

Tänder kaminen och njuter

Det gick;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar