fredag 11 maj 2012

Fredagstrött.........

Ser framemot en ledig helg med inga som helst förpliktelser utan bara göra det som faller mig in.
Just nu sitter jag i soffan tittar ut över åkern med Ekebacken i bakgrunden, datorn i knäet och friidrott på televisionen. Tränar med mina nya glasögon....... det går sådär!


I morse ringde klockan 04.30 så nu är både kropp och själ trött. Det har varit en toppendag på jobbet, mycket att göra men en go härlig känsla och stämning......... jag verkligen trivs på mitt jobb med alla fina kollegor och patienter. Jag har så mycket att lära mig om psykisk ohälsa och jag tycker det är spännande och stimulerande. Men nu är det färdigjobbat för denna veckan så nu vilar och återhämtar jag mig!!!! 






Ha det bäst alla fina!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar