onsdag 23 maj 2012

Gåååå..........

I morse när jag startade bilen var ett konstigt ljud från motorn, jag öppnade huven och såg att fläktremmen var trasslig och slog emot bl.a en kabel som verkade ha att göra med kylaren, diagnosen blev inte bra. Jag tog mig till bilverkstan........ sen kom nästa problem, hur ska jag komma till jobbet? Alla hyrbilar var upptagna, så det blev att traska till järnvägsstationen (tog 25 minuter) tåg till Hässleholm, promenad till sjukhuset (tog 20 minuter). Idag var det utbildningsdag så jag kunde komma lite senare och gå lite tidigare. Bilen hann bli klar till 17.00 så det var bara att göra om samma procedur som på morgonen, gåååååååååå.........


Skorna var väl inte de bästa så nu sitter jag i soffan med blåsor under fötterna men jag har ju i alla fall fått lite motion!!!


Ha det bäst!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar