fredag 4 november 2011

Dubbelmormor

Till våren blir jag dubbelmormor och inte nog med det denna gång till en liten gosse!!! Det har varit mycket flickor tidigare och mycket "girlpower" så detta kommer att bli spännande och lite konstigt med en kille. Jag har tre systrar, jag har två döttrar och de har två halvsyskon som är tjejer. Men som Göran sa till Ellie när Kalle skottade snö i julas - Titta Ellie där är Kalle, en riktig karl!!!!! Det är kanske därför Ellie är så förtjust i Kalle, han har ju både Volvo och borrmaskin!!!

Ellie ska få en lillebror!


När jag var i Malmö sist fick jag se den lille parvlen på bild från ultraljudet, han var så liten och fin och i mitt  hjärtat öppnades en ny dörr!

Visst är livet härligt?

Girlpower

Göran har inte alltid haft det så lätt;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar