söndag 13 november 2011

En smak av jul

Avslutar veckan och helgen med en skinkmacka och lite glögg. Jag tycker det känns overkligt att det bara är två veckor till advent, vilket betyder att det  också närmar sig jul........ Hur nu det gick till???  Veckan som gick har varit härlig för en hönsmamma som mig. Ida kom i måndags, Emma och Ellie hämtade jag i Malmö i fredags, förutom att bara umgås med varandra hann vi med släktkalas hos min syster i fredag och pepparkaksbak i lördag, idag har jag jobbat på sjukhuset och nu med en knapp 1/2 timme kvar av veckan som känns det gott och varva ner och sammanfatta veckan. Nu har alla goa gäster återvänt till sina hem och sina vardagar I morgon återvänder jag till min vardag........... älskar mitt liv!!!

Lite bilder från helgen




Vad gör Kalle?


Min fina nya sladdvinda:)

Vi äter ute!

Lekplats för alla barn!


Pepparkaksbak!


Tadammmm!

Sov sött världen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar