tisdag 1 november 2011

Lyckost mig!

Pelargonen har gått till vintervila, hoppas den klarar sig även denna vinter. Jag såg på favorit Gunnel (från "Gunnelsgröna") att man bara skulle ta bort det mesta av jorden, vända de upp och ner i papperspåse som man sedan ställer mörkt och svalt...... sakt och gjort!!!! Vi får se om det funkar?

Dags för vintervila!

Mjölk och 90% mörkchoklad

Enkelt är fint tycker jag!


I eftermiddag var vädret så skönt, gick en sväng i trädgården och blev så sugen på en liten skogstur, härligt efter några dagar inomhus. Jag hittade lite svamp, lite mossa och grenar som också fick följa med hem.



Idag börjar jag som frilansare........ spännande och såååååååå härligt! Tänk att kunna styra själv över tiden, inte det att jag inte ska jobba men hur, var och när avgör jag själv!!!!

Lyckost mig/
Kramar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar