onsdag 9 november 2011

Trädkramare

Idag hade jag en lucka mellan körningarna och då passade jag på att ta en tur i skogen, en liten tur blev två timmar. Hittade lite "trattisar", kottar, mossa o.s.v men framför allt fick jag energi och röda kinder. Jag passade på att känna hur det kändes att krama ett träd, jag har hört talas om att detta skulle vara jordande och att det till och med finns kurser i detta. Här fanns ju massor av träd så varför inte prova. Lite knäppt kändes det allt, min enda tanke var "tänk om någon ser mig nu" men sen blev det bara skönt och lite häftigt, "tänk om träd kunde tala"! Vad skulle detta träd då vilja berätta????










Fruktstund i skogen




Nu sitter jag mätt ( tack för god mat) och  trött i soffan och avrundar dagen!

Sov sött alla fina!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar