söndag 21 augusti 2011

Ledig helg

Sommarens första lediga helg!!!!
Ledig från alla jobb, inget inplanerat, ta dagen som den kommer och bara vara:)
I lördags blev det en trädgårdsdag, huvudet i rabatterna, klippte gräset, plockade undan lite och fixade lite på altanden, denna sommar har jag inte suttit där mycket, och där är inte särskilt mysigt heller, men denna kväll skulle jag sitta där och jag så skulle ha termokläderna på. Mamma kom förbi, grannarna kom och grillade. Det var fotbollensdag och mycket folk på idrottsplatsen. Det började brinna vid skolan och jag fick användning för min brandsläckare. Brandkår och polis kom....... vem säger att det inte händer något på landet. I dag har det varit en slappedag...... gott:)

Helgen i bilder:
Bernad!

Det växer så det knakar....

En tur till Gårdsbutiken


Paus.....

Fotbollensdag, ovanligt många bilar i Edenryd

Grilldags

Andrea & Bernad

Fröken Andersson och Bernad




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar