måndag 15 augusti 2011

Mål!

Jag har gått i mål!!!! Jag har klarat sommarens jobbutmaning och jag är nöjd med min insatts. Jag har gjort mitt bästa! Vilken goooooo känsla:) Igår efter sista passet gick jag in på toaletten och tyst för mig själv "skrek" yessss, yessss, yesss!!!! Dansade runt lite och kände mig som en vinnare. När jag kom hem firade jag med ett glas vin och tog fram godisskålen! Idag ska jag bara njuta av segerkänslan, vila och kanske fixa lite i mitt sovrum, möblera om är en bra terapi som också ger en mental känsla av att något nytt är på väg, som att vända blad och gå vidare. Jag tänkte oxå att jag skulle städa och rensa lite bland mina kläder. På onsdag ska jag träffa min chef och då får jag se vad som erbjuds i jobbväg....... men nu njuter jag av dagen!!!

Jag njuter av dagen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar