onsdag 28 december 2011

Fart på "kärringen"

I morse när jag vaknade så var det bara tvärstopp, jag ville inte stiga upp och om det nu var så att jag steg upp så ville jag verkligen inte åka iväg och jobba och var det nu så att jag skulle jobba så ville jag verkligen inte jobba på sjukhuset o.s.v Jag kände ingen ork, lust eller motivation. Jag funderade på hur jag i hela friden skulle få fart på kroppen och knoppen för att jobba skulle jag, har jag lovat så har jag och så vitt jag kunde känna så hade jag ingen sjukdom, fast jag verkligen kände efter. Så här gjorde jag:

1 Drack kokt vatten med citron och färsk ingefära
2 En kopp kaffe
3. En drink på morötter, äpple och mandarin
4 Ett yogapass
5. Torrborstning
6. Egenmassage med varm solrosolja
7 Varm dusch
8 Lunch

Sedan bar det av till Hässleholm och en c-tur på sjukhuset, det gick men pigg har jag inte varit.
Nu är klockan nästan midnatt och jag har precis kommit hem, imorgon är det jobb på edenryd.nu men inte förrän på kvällen, hoppas jag är piggare då.......... funderar på att köra en detox. Någon som har några bra recept?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar