tisdag 6 december 2011

Osby t.o.r

För mig innebär stresshantering tre saker:
1. Kunskap om stress och dess mekanismer
2. Redskap för att hantera stress
3. Kompetens att kunna hantera redskapen i det dagliga livet.

Steg 1 och 2, där finns en uppsjö av metoder, böcker, terapeuter m.m.
Men bristen ligger som jag ser det i steg 3, dvs. hjälp i det dagliga livet utifrån dina egna specifika förutsättningar.

Idag startade jag en ny stresshanteringskurs i Osby, alltid lite spännande och pirrigt att möta nya människor. Nu i soffan känner jag mig nöjd med dagen och med mina insatser.
Idag kan jag verkligen säga att jag älskar mitt jobb och jag är så tacksam över att fått denna möjlighet.

Jag verkligen gillar Osby och med gott om tid kunde jag även hinna med att fotografera lite, här kommer lite bilder från min dag


Det är alltid lika spännande att köra på småvägar........

Lite snö lyser upp

En vägren i Osby

Gillas

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar