måndag 5 december 2011

Idag återhämtar jag mig!

I går kväll när jag körde hem från jobbet körde jag efter "saltbilen" och då tänkte jag: - Jaha nu är det vinter igen! Med viss fasa tänker jag på förra vintern och funderar över om det finns snökedjor till min lilla Nissan, får nog höra med Kalle. Lite vinterkläder i bilen och en liten skyffel ska jag oxå fixa.
Min lilla Nissan:)


Idag är det måndag och efter en lång jobbehelg på sjukhuset är det underbart att vara ledig och inte göra ett dugg eller rättare sagt bara göra det jag känner för. Rosa dressen och raggsockarna är på och jag tänker inte ta på mig något annat på hela dagen.

Snyggt? - Nej verkligen inte!!! Men skönt:)

Det snöar!

Dagens lunch!

Mys med härliga saltlampor som ger energi

..............och så klart en brasa i kaminen


Idag återhämtar jag mig.........

Ha det gott världen:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar