torsdag 15 december 2011

Myser

En ledig torsdag kan väl aldrig vara fel??!!!
Idag har det varit en mysdag från början till slut. Dagen började med att sjukhuset ringde och undrade om jag ville jobba? - Nej tack, sa jag! Jag gick upp, gav djuren mat, sedan återvände jag tillbaka till sängen, inte för att jag var trött utan bara för att jag ville!!! Jag vet inte om jag somnade om eller inte och jag brydde mig inte om vilket, alla tankar fick bara flöda hej vilt och jag försökte inte styra dom i någon riktning. När suget efter en kopp kaffe blev för stort gick jag upp. Sedan blev det umgänge med bästa Christine, en tur i skogen, SH besök och till sist apoteket "röda näsan" . Nu slår jag in julklappar och har det hur bra som helst.

Livet är gott glöm inte det!

Finns det några snälla barn?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar