söndag 11 december 2011

Sköna söndag!

För mig är söndag den dag då jag summerar veckan som gått och planerar för kommande vecka. Veckan som gick bjud på omväxlande jobb, sjuksköterska på sjukhuset, stresshanteringskurs och massagekunder varvat med egen tid. Sen blir ju inte allt som jag tänkt mig, som idag tex. tanken var att jag skulle vara på sjukhuset men i natt vaknade jag och mådde så illa så istället blev det återhämtning framför tv:n, som tur är gick det snabbt över och nu känns det nästan som vanligt igen. Nästa veckas höjdpunkt blir att träffa Ellie och Emma, Ida ska ha Boksläpp i Göteborg (tyvärr har jag inte möjlighet att ta mig dig) och jag håller alla tummarna jag har. Det blir att köpa julgran, städa, fixa egen korv och så lite stresshantering och massagekunder. En vecka att se framemot!

Det känns bra!

Hur ser din vecka ut? Gör du saker som gör dig glad?

Det är bara Emma finns som ljudbok!

Lycka till tösabiten:)

Ellie kommer och stannar 1 1/2 vecka...... vilken lycka!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar