tisdag 1 februari 2011

Tacksamhet

Jag är glad och sååååååå tacksam!!!! Snart har jag en braskamin, jag får nypa mig i armen för att försäkra mig om att det är sant! Nej jag drömmer inte...... fast idag ser halva huset ut som en byggarbetsplats, men jag vet ju att det endast är under en kort tid. Mina hantverkare är superbra, det är en fröjd att se människor som kan sitt hantverk. För en novis tar ju allt så lång tid och inte har man alla maskiner som behövs och som underlättar. Heja hantverket!! Men jag kan ju oxå ett hantverk, att massera, att få människor att slappna av, stressa av....... jo det är faktiskt oxå ett hantverk. Jag ska utveckla mitt hantverk och gå och lära mig reikihealing.

Nu sover jag en stund, i morgon kommer mina hantverkare igen..... de precis som sjukvårdspersonal börjar tidigt:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar