måndag 20 februari 2012

Nöje, fest och mys!

Ursäkta att jag tjatar men jag trivs verkligen på jobbet!!!!
Fast efter en "jobbehelg" så är jag ganska trött, jag hade tänkt lagt mig direkt när jag kom hem men insåg att då hade jag istället vaknat mitt i natten. Förra natten blev det bara några timmars sömn........ och det är ju väldigt vad jag är känslig för det nu för tiden!!!! Det kan väl aldrig bero på åldern?????

I morgon är det en sk. ledig dag men det blir stresshanteringskurs på eftermiddagen, men innan dess blir det sovmorgon, frukost i tvsoffan, ett yogapass och meditation. Nedräkningen till att arbeta mindre har börjat och förhoppningsvis så kommer jag snart bara att ha ett heltidsjobb! Jag har bokat av allt jag kan och till helgen blir det tre härligt lediga dagar med mycket nöje, fest, lyx och mys, då ska jag riktigt rå om mig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar