söndag 5 februari 2012

Skön söndag!

Jag älskar att vakna av att solen lyser in genom mitt sovrumsfönster. Dessa underbara strålar som kittlar ögonlocken och det går bara inte att motstå att öppna ögonen och titta ut. Idag var det en härlig soluppgång.........

Vy från sängen!
.......... startar dagen med att titta på Vinterstudion och äta frukost. men nu för tiden är programmet så långt att det blir lite långtråkigt att sitta bänkad hela tiden, hos mig får TV:n stå på och när jag vill slår jag en blick. Istället fixar jag i köket, lagar dagens lunch och gör några matlådor till veckans arbetsdagar! Häller upp ett glas vin och njuter!

Dagens rätt...... grillad paprika fylld med lite olja, vitlök och fetaost!

Testar vin från Per M....... fylligt och gott!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar