onsdag 12 oktober 2011

En del av min dag

Det var svårt att sova just denna natt, men så var det ju fullmåne också!!!

Jobbintervjuerna avlöser varandra, idag var det dags igen. Min magkänsla efter intervjun säger mig att jag inte kommer att få just det jobbet och då är det väl inte meningen heller. Därefter blev en träff med bästa Christine, hennes lägenhet var så fin och nystylad att jag fick inspiration att fortsätta hemma oss mig. Sagt och gjort jag plockade ut allt som fanns i klädkammaren och samlade allt på golvet i stora rummet. Många av sakerna har sina egna minnen och historier så det blev en hel del tillbakablickar. Många fina minnen........En del av sakerna hamnade i högen spara, en del i slänga, en del i sälja och en del åkte direkt in i kaminen. Tro nu inte att jag blev klar, nej istället ställde jag upp både här och där, resten får jag ta en annan dag för nu håller jag kväll.

Lite av varje gömde sig i klädkammaren

Fullmåne, undra om det går att sova i natt!


God kväll alla fina:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar