lördag 29 oktober 2011

Hål i brallan!

Favoritbyxorna nummer ett har gått sönder, letade upp nummer två och till min fasa var de också trasiga. Så vad ska jag nu ha på mig???? Jag tycker att det är svårt att hitta både sköna byxor och sköna skor så därför när jag väl hittar några så kör jag med samma hela tiden. Jag är dock inte mogen för att kasta dessa underbara plagg, de kan ju vara bra att ha är jag t.e.x målar........ men i den högen finns ju redan en hel del och det är ju inte så ofta som det målas.

I helgen är det mina sista arbetspass som anställd, nu väntar en ny tid med mer självbestämmande, mindre pengar, mer fritid och mer umgänge med barn och barnbarn. Så det där med att handla nya byxor får allt vänta....... jag hittar säkert något i mina gömmor

Varken byxor eller skor!


Önskar er alla en fin fin helg

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar