onsdag 5 oktober 2011

Vem har tid att jobba?

Nu när jag inte jobbar så hinner jag ju så mycket annat. Tänk va´livet är härligt. Hur tänkte jag egentligen innan........???? Nu känns det liksom som att livet och lusten hittat lite tillbaka. I dag tog jag min lilla bil och åkte lite på småvägar i Bromölla, kollade in lite på hur andra hade det, jaha så har de byggt sin altan o.s.v Sen åkte jag och tittade på Nellan när hon hopptränade, därefter handlade jag lite närodlade grönsaker som jag sedan lagade mat av. Jag hann också med en runda i skogen, men var har all svamp tagit vägen? Hittade lite gula kantareller som kanske på sin höjd räcker till en liten svampmacka.

Vem har tid att jobba;)?

Duktiga Nellan och hennes fina ponny!

Nu skulle jag ju haft en bättre kamera, ser ni Nellan uppe i högra hörnet?
Jag kanske till och med har tid att sätta mig en stund

Vad kan jag laga av detta?

Typ......:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar