söndag 30 oktober 2011

Lyssna på kroppen!

Tanken var ju att detta skulle bli min sista dag som fast anställd, men vad hände? Jo igår slog förkylningen till med full kraft, näsan var som en öppen kran. Det blev en tuff utmaning att samtidigt sköta jobbet som sjuksköterska på avdelningen. Tackvare fina kollegor så gick det i alla fall någorlunda. Tack alla goa kollegor, jag är så tacksam för er hjälp!!!!

Idag fick det bli en dag i hemmet och istället får jag jobba lite nästa helg, men till dess ska jag vara allert igen, det känns redan bättre. Jag har haft en skön dag utan både nässpray och febernedsättande, trots allt är det bättre att bara vila, hålla sig varm, dricka varmt och låta kroppen själv ta hand om resten.

Så kändes min näsa igår;)......... rikligt flöde!

Gott med värme!

Jag återkommer!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar