lördag 24 september 2011

Lurförlaget på bokmässan

Efter en snabbvisit i Göteborg sitter jag och åter i soffan, datorn i knäet, tv:n på i bakgrunden och en kopp kaffe. Jag fick rycka ut och åka till Göteborg för att hjälpa min dotter som för fösta gången skulle ställa ut och marknadsföra sitt förlag och böcker på bokmässan. Jag är inte en person som gillar att stå i centrum, utan trivs med att fixa och planera i bakgrunden. Men nu var det dags att vidga sina vyer och ta plats på scen....... Inte för att det är något jag är rädd för men det är inget jag söker mig till. I början var det lite ovant men efter att ha mött Pia lossnade allt, vilken säljare, det var bara att hänga på. Det blev en rolig dag med många möten.

Tänk vad mycket folk det finns!!!!!

I kaffekön träffade jag Lotta Abrahamnsson och vi hade många beröringspunkter, hon hade skrivit en bok och stress och kontroll, världen är liten!!

På tåget hem satt en supernöjd och stolt mamma......... det var jag:)





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar