måndag 12 september 2011

Nu är hösten här

Barn och lilla barnbarnet har varit hemma i helgen och detta fick avsluta årets semester, idag börjar jag jobba igen. Det känns lite vemodigt att sommaren och semestern är slut. I går var här underbart väder, vi satt ute, grillade lite, när alla åkt så klippte jag gräset, satte mig en stund i solen och ville inte gå in. Det var att njuta tills sista solstrålen! Nu finns ju solen kvar och än kan det vara varma dagar, hösten är också skön, skogen är full med svamp..... bara en sådan sak!!!! Men semestern och allt den står för är över för i år. Vi får se vad hösten har att bjuda på, förhoppningsvis finns det ett nytt jobb till mig det är bara frågan om var? Det är gott att lita på att jag får det jag behöver.

Nu är det höst!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar