onsdag 21 september 2011

Fint besök

I går gick jag här hemma och "småskrotade", fast jag var helt själv hemma så kände jag att jag inte var ensam, det fanns någon här hos mig. Jag kände närvaron väldigt starkt. Inte som på "Det okända" här var det inga dörrar eller saker som flyttades utan det var bara en känsla av att jag inte var ensam. Vi pratade inte med varandra men vi bytte tankar. Jag lagade fisk och egen senapssås som jag bara blev så sugen på. Visst är det konstigt! Så där till en början tänkte jag inte på att det var en annorlunda dag, det kom nog när jag stod och gjorde senapssåsen då kom jag på att min morfar var hos mig. En härlig känsla! Idag känns inte närvaron utan huset känns som vanligt men känner mig glad och är inte alls lika orolig över framtida jobb.

Jag skulle inte kalla mig för medial, har du haft någon liknande upplevelse?

Foto på min kusin, morfar och jag. Kortet hänger på mitt kylskåp!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar