torsdag 8 september 2011

Min kropp och jag!

Inget trädgårdsland i sikte, varje gång jag varit på väg ut för att startat projektet så har det börjat regna, men det är ingen brådska, det kan t.o.m vänta till våren! Istället har jag fått massage, jag ger mest massage så det är en erfarenhet varje gång jag får massage. För det första är det skönt. Kroppen får en chans att säga sitt!!! Jag lever mycket med hjärnan, tanken har stor makt i mitt liv,så därför är det skönt att komma i kontakt med kroppen. Låter kanske konstigt men det är så jag känner det. Första gången jag mediterade blev jag med tår. Jag hade aldrig innan känt mina tår utan att ta på dom. Jippiiii jag har tår, en häftig känsla =) För det andra är det nyttigt att vara den som får, känna känslan och öka förståelsen för hur det känns att vara kund.

Jag har haft en bra dag och min kropp känns bra:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar