onsdag 4 april 2012

Ensam med naturen.

Mat som medicin och sömn och vila som terapi gör susen, idag mår jag mycket bättre och i morgon är det dags att jobba igen. Det har varit nödvändiga dagar, magen sa sitt och det var bara att lyssna, och jag lyssnade och jag fick till mig både det ena och det andra. 


Förutom mat, sömn och vila har jag försökt att vara ute i naturen.Jag tycker om att vara i naturen helt själv, jag vill uppleva den utan inblandning, det ger mig kontakt med mig själv. Jag har så svårt att driva min egen linje i andras sällskap och det är något som jag ska träna på......... 


Utanför min dörr finns en fantastisk natur, Ekebacken ( se tidigare inslag) och så kustleden 4.5 km längs kusten, idag bjöd leden på fantastiska vyer med fågelsång och havets brus som lugnade bakgrundmusik. Naturen ger mig kraft!!!





















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar