måndag 9 april 2012

Hur ska jag hinna........?????

Mina barn bor långt iväg, vi träffas inte så ofta, därför blir det väldigt intensivt när det är storhelg och vi väl träffas, de har sina släktingar nära Edenryd så när de väl är på plats är det många som vill komma och umgås. Men hur man än lägger upp det är det svårt att hinna med och att mitt upp i allt känna lugn och ro och njuta, istället för stress och krav. Ärligt talat så har jag inget svar på hur man gör för att få till det? Är det någon som har några tips så tar jag tacksamt emot........
och mitt upp i allt så är det till att jobba också!!!!! 


Hur gör du får att få till det?


Nu har jag jobbat mitt kvällspass, kommer hem till ett tomt hus och vips längtar jag efter alla igen, fast nästa gång vi träffas ska vi bara njuta och mysa, tills dess måste jag ha slutat jobba, anställa personal till städ, matlagning m.m. jag behöver ett större köksbord och framför allt tid........ lätt fixat, eller hur!!!! 


Lite bilder från helgen:


Presenter till Ellie som fyllt år!

När får man sova????

Alla ville titta på Frasse!




Vem lagar maten?

...och så lite boksläpp!

En snabb tur till Björkefall

Umgänge med glada grannar/granne

Gamla-mormor Britt eller som Ellie säger "bangamomo bitt"

En obligatorisk tur i stallet.......




Glad påsk.................

Premiär på hemmaplan!
Sov sött!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar