torsdag 5 april 2012

Ett dygn!

Dygnet har 24 timmar för att leva i balans behövs det 8 timmars sömn, 8 timmars arbete och 8 timmars fritid!


Enkelt????!!!!!


Hur ser det ut för dig idag?


Inatt sov jag: 7 timmar
Jobb: från det jag lämnade hemmet i morse tills jag kom hem i kväll = 12 timmar
Fritid: 5 timmar
"Fanken" också och detta som ändå var en sk. bra dag!


Leker på tanken på vad jag kunde gjort annorlunda, om jag ska stiga upp 04.30 så behöver jag gå och lägga mig 20.30 ( eller då ska jag sova, vilket innebär att jag behöver varva ner minst en timme innan. Jag behöver jobba högst 6 timmar/dag eftersom jag reser 2 timmar vid varje arbetspass. Ja,då skulle det kanske gå ihop sig............... vi får se vad min chef säger om detta?


Kramar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar