onsdag 11 april 2012

Från selleri till rose´!!!!

Vid sju tiden ville djuren ut, vädret var mulet med ett stilla duggregn, vad är då bättre än att krypa tillbaka under täcket och bara fortsätta drömma. Jag somnade om och det blev en rejäl sovmorgon, tydligen var det vad kroppen behövde.
Startade med en drink på selleri, gurka och äpple!


Sotaren har varit här och sotat kaminen, därefter fick jag energi och gick lös på altanen, skurade och fejade bort vinterns pålagringar. Ines är kvar hos mig och hon verkligen älskade att vara ute med mig, fast vi hade väl lite olika åsikter krig var det var ok att gräva, men vad gör det med lite hålor här och där. 






Jag hann också med en runda till SH ( seccond hand) och fyndade ett par nästa helt nya skor för endast 60:- 

Dagens fynd
Nu väntar jag på veckan avsnitt av trädgårdsonsdag, Ines sover i soffan och jag har hällt upp ett glas rose`


Kramar till er

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar