lördag 28 april 2012

Förlåt!

Jag undrar om jag på något sätt är ensam om att vara bättre på att ta hand om andra än mig själv??? Är det någon där ute som känner igen sig? Att det ska vara så himla svårt? Jag tar hand om patienter på jobbet hela dagarna, djuren här hemma och helt ärligt så är jag så trött på allt det där med omhändertagande så det är väl därför jag inte riktigt orkar att ta hand om mig själv. Men så kan jag ju inte ha det.......... 


Igår var jag äntligen hos en optiker och kollade min syn, han tittade lite strängt på mig och sa att jag skulle gjort detta för längesen, förlåt sa jag till honom, jag vet!!!! Det är ju inte till honom jag ska säga förlåt utan till mig själv. Nu blir det iaf nya glasögon om ca 10 dagar, progressiva och ett par enbart läsglasögon....... 


Nu bär det snart iväg till jobbet, ja ni vet......... och ta hand om. och innan dess släppa ut djuren....... ta hand om, fast jag har lagat mat till mig, fixat färg i håret och köpt en ny tröja som jag har på mig. Så lite har jag tagit hand om mig själv!


Ta hand om er;)


Kram, kram 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar